ארדן ודגן נלחמים בחרם על יו"ש

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ארדן ודגן נלחמים בחרם על יו"ש

    הושק פרויקט המאבק בחרם של המשרד לנושאים אסטרטגיים בראשות השר ארדן והמועצה האזורית שומרון | ארדן: "נחשוף את האמת" | דגן: "לא ניתן להסביר את ישראל בעולם מבלי להתייחס ליו"ש"

    ארדן ודגן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת הפרכת מסע השקרים של גורמי הדה לגיטימציה וארגוני ה-BDS, מקדם המשרד לנושאים אסטרטגיים פרויקטים משותפים להבאת משלחות לישראל מרחבי העולם שמטרתן להציג את ישראל כפי שהיא באמת. כחלק מהמכלול הכולל של המשלחות שיביא המשרד לישראל יתקיימו גם משלחות וסיורים ביהודה ושומרון, וזאת כדי לחשוף את הזיקה של עם ישראל לשומרון, את חשיבות האזור מבחינה ביטחונית, ואת הדו-קיום הקיים בין היהודים לערבים באזור.

    השר ארדן רואה חשיבות ביצירת שיח אמיתי המבוסס על עובדות וחוויות על ההתיישבות ולכן עדותם ממקור ראשון של אלה המגיעים לחוות את האזור תסייע בכך.

    השר גלעד ארדן אמר: "החרם על יהודה ושומרון הוא סיפור כיסוי לרצון של ארגוני החרם לפגוע בכל מדינת ישראל, אנחנו נציג את האמת לעולם באמצעות הבאת משלחות של משפיענים שיכירו את המציאות בשטח ללא מתווכים. אנחנו נמשיך להילחם על האמת של ישראל שסיפורה ההיסטורי מתחיל מיהודה ושומרון אל מול מסכת השקרים של פעילי החרם".

    יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון אמר: "המועצה האזורית שומרון מובילה מזה 7 שנים פעילות הסברה בינלאומית למלחמה בדה לגיטימציה ולהסברת יהודה ושומרון, לראשונה הפעילות זוכה להכרה של מדינת ישראל וזה בזכות המשרד לנושאים אסטרטגיים והעומד בראשו גלעד ארדן. אני רוצה להודות לשר ארדן על כך שהוא מוביל את מהפכת ההסברה והמלחמה בדה לגיטימציה ברחבי העולם. ההבנה שיו"ש חייבת להיות חלק מההסברה של מדינת ישראל היא קריטית לניצחונה של מדינת ישראל בזירה הבינלאומית. הצגת המציאות האמיתית ביוש היא זו שמשרתת בצורה הטובה ביותר את ההסברה של מדינת ישראל. לא ניתן להילחם בדה לגיטימציה מבלי להתייחס למקום המדובר ביותר בעולם הבאת מובילי דעת קהל ובעלי השפעה מרחבי העולם לשומרון היא קריטית לשינוי דעת הקהל העולמית למלחמה בדה לגיטימציה".



    0 תגובות